nu zit ik toch wel al een heele poos te wikken en wegen of ik de wintec isabelle werth zou kopen of niet..
Heb nu een merkloos derdehands dressuurzadel waar ik ongeveer een jaar mee rijd. Overgenomen van mijn instructrice en het zit echt wel heel goed. Kussens zijn nog dik in orde, leer ziet er netjes uit. Het zadel blijft ook heel mooi zwart en glimmen, het leder is echt super kwaliteit (en ik ben niet erg zuinig geweest met m'n zadel, ook mijn instructrice niet
) Heel veel contact met je paard. Aan beide kniewrongen is de naad open dus als je de flap openpeutert kan je de mousse zien zitten maar dat stoort niet. Heb 3 verschillende potentiele kopers voor het zadel.. Want het is vrij populair bij de mensen die er reeds mee gereden hebben.
Vorig jaar heb ik met een paard gereden waar een IW op lag en man man, wat zat die heerlijk! Dus dat zadel is steeds in mijn achterhoofd bijven zitten.
Nu mijn ruin een serieuze groeischeut gekregen heeft en stilletjes aan weer spiermassa zal gaan opbouwen omdat we nu weer meer beginnen trainen zijn denk ik nog steeds aan de IW. Maar ik heb heel veel schrik voor de slijtage (equisuede) in vergelijking met leder. Zal het zadel na 3 jaar nog even netjes zijn?? Ik wil geen spijt hebben dat ik mn oude zadeltje weggedaan heb. Maar eigenlijk wil ik ook echt heel graag een nieuw zadel
de bates is geen optie .. zoveel centen heb ik niet
ervaringen?