Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hoe het met die zadels is bij KWPN'ers, ik weet het niet, maar vast wel goed toch?
ik ken ook iemand die heeft een Fryso zadel op zijn KWPN'er liggen. Ligt hartstikke goed!
De prijs is wel pingping xD Maar Tweedehands marianna schreef:Zadel bleek van de binnenkant niet juist in elkaar te zitten. Maar goed dat is al een aantal jaar geleden. Dus misschien zijn de zadels nu een stuk beter. Heb nu Passier GT / GG en daar ben ik stukken tevredener over, en zijn ook beter aanpasbaar.
Anita1987 schreef:marianna schreef:Zadel bleek van de binnenkant niet juist in elkaar te zitten. Maar goed dat is al een aantal jaar geleden. Dus misschien zijn de zadels nu een stuk beter. Heb nu Passier GT / GG en daar ben ik stukken tevredener over, en zijn ook beter aanpasbaar.
Is dat geen fabrieksfout geweest? Heb er nog nooit problemen mee gehad, of er iemand over gehoord.
Zadel zit heerlijk, niets gedwongen naar mijn idee
Anita1987 schreef:Is dat geen fabrieksfout geweest?
marianna schreef:Ook is het voor echte zadelmakers lastig om deze zadels goed aan te kunnen passen. Die gebruiken veel liever een een Passier of een ander ouder merk zadel.