Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sandka schreef:Je kan ook je zadelmaker naar je huidige zadel laten kijken. Hij/zij kan je dan precies vertellen hoeveel kleiner het zadel moet zijn.
Er zijn nl. ook zadels met specifiekere boommaten (bijv. 32 of 33 i.p.v. medium). Wie weet kan je het zadel wel inruilen en met bijbetaling een goed passend zadel kopen of kijken naar een tweedehands in de goede maat.
Succes!
.
Je hebt ook mediumwijd 

DjunDjun schreef:Het was een nieuw zadel, dus opgevult hoeft ie niet. Maar ik ben zowiezo op zoek naar een ander zadel omdat ik er zelf ook niet lekker in zit en mijn oude zadel past goed op haar. Die gebruik ik nu.
anne_bento schreef:DjunDjun schreef:Het was een nieuw zadel, dus opgevult hoeft ie niet. Maar ik ben zowiezo op zoek naar een ander zadel omdat ik er zelf ook niet lekker in zit en mijn oude zadel past goed op haar. Die gebruik ik nu.
Die stelling gaat niet altijd op! Ik heb net een nieuw zadel, en die is al 2x bijgevuld omdat hij toch wat teveel inzakte, na een paar keer rijden/gebruiken. Bij nieuwe zadels wil dat nog wel eens gebeuren.
Precious20 schreef:Niet om tegendraads te doen maarreuh als je zadel aan de achterkant opwipt, wil dat nog niet altijd zeggen dat de boom te wijd. H et kan ook zijn dat de boommaat goed is maar dat de boom zelf de rug niet goed volgt en daardoor speling krijgt.