3 in 1 beenbeschermers wel of niet ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xMaud

3 in 1 beenbeschermers wel of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 16:51

hallo...

Ik heb een vraagje zijn 3 in 1 beenbeschermers
Slecht of goed?
En zakken ze af of blijven ze perfect zitten?
En zijn ze er ook in het goedkoop dus voor-achter benen bij elkaar €20?
Hebben julie een site die ze verkoopt?

nou veel vragen he!

groetjes Maud

_annefleur_

Re: 3 in 1 beenbeschermers wel of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:13

Heeee
Ik vraag me dat ook wel eens af. Ik vind het zelf mooie beschermers. En denk dat ze ook wel goed zijn.
Maar ik weet dat ze aardig prijzig zijn. rond de 40 euro alleen voor voor..

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:49

Een set van iets redelijks voor 20 euro ga je nergens redden... Ik heb 3in1 overwogen, maar kwam uiteindelijk toch weer uit op mijn favoriete Eskadrons, ik wil nooit meer anders. Snap niet die mensen die met slappe beschermers gaan werken, kun je net zo goed niets omdoen. Eskadrons zijn hard waar het moet (op de pezen want daar wil je optimale bescherming), en binden niet af. (lijkt wel verkooppraatje Knipoog nee geen aandelen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:50

Voor die prijs ga je het niet redden. Ze blijven goed zitten, maar persoonlijk vind ik ze wel héél erg warm worden...

dena_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:15

Ik heb sinds kort 3-1 beschermers van Eskadron (dressage pro). Onder de peesbeschermers van BR had ze altijd heel snel natte benen. Onder deze beschermers helemaal niet! Ik ben er iig heel erg tevreden mee.

johanna84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:18

ik heb de dressuur beschermers van HH. ze zitten heel fijn en houden zich ook heel goed. zijn wel wat duurder ong 50 euro per paar (2)
ben er dus tevreden mee

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:27

Ik had de 3in1 beschermers van BR. Ik had ze alleen voor de voorbenen maar heb ze gauw weer doorverkocht.
Ze zitten heel mooi en blijven ook mooi zitten alleen het been wordt er zo vreselijk warm onder...
Ik ben dus weer aan de oude en vertrouwde pees- + kogelbeschermers Haha!

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:32

Ik gebruik 3 in 1 beschermers alleen voor de dressuur training. Voor buiten rijden en springen heb ik liever een beschermer met een harde achterkant ter bescherming van de pees. Een 3 in 1 beschermer is slap op de achterzijde en dus is de pees kwetsbaarder voor een klap van het achterbeen.
Mijn 3 in 1 beschermers blijven perfect zitten en ik ben er reuze blij mee. Ze sluiten super aan en schuren niet. Makkelijk schoon te maken en ademen super (ik heb ze met air neopreen, dus allemaal kleine gaatjes erin).
Ik denk dat je € 20,- voor een set van 4 echt niet gaat redden. De meeste zijn rond de € 40,- a € 50,- per 2.

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 10:11

dena_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:40

dena_mii schreef:
Ik heb sinds kort 3-1 beschermers van Eskadron (dressage pro). Onder de peesbeschermers van BR had ze altijd heel snel natte benen. Onder deze beschermers helemaal niet! Ik ben er iig heel erg tevreden mee.

Ik heb er trouwens €67,50 voor betaald en dan heb ik alleen voor voor.

xMaud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 11:09

oke ik weet nu dat ze best prijzig zijn ik ga gewoon kijken naar de goedkoopste

FabrieD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:19

Anders moet je even op internet zoeken, dan vind je meestal wel iets goedkopere.
Als ze echt te duur zijn, kun je misschien voor tweedehands kijken?

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:50

Ik zou je ook aanraden om uit te kijken naar tweedehands beschermers. Dan heb je toch iets betere kwaliteit.
Die 3 in 1's zijn wel goed voor dressuur, maar zou ze niet aanraden voor springen. Dan ben je beter af met een beschermer die harde plastic heeft achteraan, waardoor een klap tegen de pees veel beter opgevangen wordt.

Ik wil graag nog de Veredus piaffe Evo, maar dat zal pas zijn wanneer ik wat gespaard heb. Die zijn nl erg duur Scheve mond
Voor 20 euro weet ik niet of je een paar gaat vinden. Die van Premiere zijn ongeveer 39 euro ofzo