ik ben op zoek naar een fijne dressuursingel, anatomisch gevormd en elastiek aan beide zijden. Iemand suggesties en/of ervaringen met bepaalde merken?Alvast bedankt!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik ben op zoek naar een fijne dressuursingel, anatomisch gevormd en elastiek aan beide zijden. Iemand suggesties en/of ervaringen met bepaalde merken?

immii_clarr schreef:hmm.. apart.. ik en m'n nichtje (en volgens mij ook meerdere hier op bokt) zijn er niet zo over te spreken.. bij onze paarden is de hele huid stuk gegaan door die singels!
vossie schreef:Op advies van de osteopaat ben ik op zoek naar een singel met elastiek. Als ik op internet zo rond kijk dan zijn de prijzen van de meeste merken rond de 100 euro. Denk dat ik voor de prestige ga, iemand hier specifiek ervaring mee? Hoe blijft ie, en hoe reageren de paarden erop?

Schangah schreef:vossie schreef:Op advies van de osteopaat ben ik op zoek naar een singel met elastiek. Als ik op internet zo rond kijk dan zijn de prijzen van de meeste merken rond de 100 euro. Denk dat ik voor de prestige ga, iemand hier specifiek ervaring mee? Hoe blijft ie, en hoe reageren de paarden erop?
Ik heb voor mijn paarden de prestige singel, met en zonder elastiek. Sinds ik deze gebruik hebben ze geen singelwondjes meer. Gevaar alleen met de elastieke variant is dat je te strak kunt aansingelen.
nickyu schreef:Schangah schreef:
Ik heb voor mijn paarden de prestige singel, met en zonder elastiek. Sinds ik deze gebruik hebben ze geen singelwondjes meer. Gevaar alleen met de elastieke variant is dat je te strak kunt aansingelen.
wel als het flut elastiek is
dan verdwijnt de hele functie
zitake schreef:Heeft Bates niet een nieuwe singel. De elastiek zit hier onderaan aan de buik, zodat de druk mooi gelijk verdeeld wordt. Bovendien is hij nu ook in de Cair versie en een verbreed stuk onder de buik, voor een nog betere drukverdeling.
vossie schreef:Op advies van de osteopaat ben ik op zoek naar een singel met elastiek. Als ik op internet zo rond kijk dan zijn de prijzen van de meeste merken rond de 100 euro. Denk dat ik voor de prestige ga, iemand hier specifiek ervaring mee? Hoe blijft ie, en hoe reageren de paarden erop?