Hoofdstel Rossner Capri: goudkleurige of zilveren gespen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Hoofdstel Rossner Capri: goudkleurige of zilveren gespen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 18:19

Een maand geleden heb ik bij divoza de Rossner Capri besteld, samen met een ander artikel. Dat artikel kwam vrij snel, hoofdstel was echter niet op voorraad. Vandaag heb ik het hoofdstel dan eindelijk binnen gekregen.
Alleen, het hoofdstel heeft zilverkleurige gespen. Sigaar Op de site van Divoza staat:

Citaat:
    * frontriem is ingelegd met ovale goudkleurige stenen van Swarovski-kristal
    * neus- en frontriem zacht onderlegd
    * goudkleurig gespwerk
    * gladlederen teugel

Ook de foto die erbij staat laten goudkleurige gespen zien:

Afbeelding

Wie heeft er nog meer een Rossner Capri, en heeft deze goudkleurige of zilverkleurige gespen? Zou dit gewoon een "fabrieksfoutje" zijn?
Het hoofdstel is namelijk wel hetzelfde, alleen de gespen zijn anders van kleur.

Liselot

Re: Hoofdstel Rossner Capri: goudkleurige of zilveren gespen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:21

ik zou even met divoza bellen, ik ken het hoofdstel niet, maar zowel de beschrijving als de foto laat goudkleurige gespen zien. dus mag je verwachten dat je ook een hoofdstel met goudkleurige gespen krijgt Ja

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:22

misschien kan je even bellen. dan krijg je gelijk te horen of ze hem om ruilen voor je.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 18:30

Bellen ga ik sowieso doen. Ik zou alleen graag willen weten voordat ik bel of het eventueel een fabrieksfout kan zijn, of wellicht een ander type. Dan weet ik ook waar ik aan toe ben en wat voor een afspraken ik eventueel kan maken. Bij een fabrieksfout zal Divoza het namelijk zelf terug moeten sturen naar de fabriek, en vergoedt Divoza niet, maar de fabriek.
Ik heb nu al ruim een maand moeten wachten, en ik zit wel met een deadline te kijken, dit hoofdstel was ook bedoeld voor de hengstenkeuring namelijk. Ik moet het eventueel dus compleet annuleren en een ander uitzoeken.

Er staat overigens op het kaartje: BRS60, size COB, Brown, only brownband.