Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Oceans schreef:Bij mij draaide het ook uit op een rodeo.
Schangah schreef:Ik neem aan dat je de strada Esprit de Luneville bedoeld. Ik heb er meer test gereden. Ik vond het concept veelbelovend maar helaas dacht mij paard er totaal anders over (rodeo). Ik kon er trouwens zelf ook niet op zitten. Heb gekozen voor de Jeremy Rudge FB, na ongeveer 10-12 zadels getest te hebben heb ik eindelijk een zadel gevonden waarbij ik in balans op mijn paard kan zitten en waar mij paard ook heel blij mee is. Daarnaast is de JR maar iets van 200 euro duurder en volledig op maat gemaakt voor mij en mijn paard.
siris schreef:Schangah schreef:Ik neem aan dat je de strada Esprit de Luneville bedoeld. Ik heb er meer test gereden. Ik vond het concept veelbelovend maar helaas dacht mij paard er totaal anders over (rodeo). Ik kon er trouwens zelf ook niet op zitten. Heb gekozen voor de Jeremy Rudge FB, na ongeveer 10-12 zadels getest te hebben heb ik eindelijk een zadel gevonden waarbij ik in balans op mijn paard kan zitten en waar mij paard ook heel blij mee is. Daarnaast is de JR maar iets van 200 euro duurder en volledig op maat gemaakt voor mij en mijn paard.
Waar heb je het zadel gekocht en was je tevreden over de servece?