Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Hij kraakte al toen ik hem kocht(2ehands) en mijn paard sloeg er de laatste tijd zo naar. Hij was vrolijk als ik kwam maar zodra het zadel in zicht kwam was zijn humeur als stront. Logisch dus. Ik gebruik hem zoieso niet meer nu. Wel zonde want het zadel zelf ziet er nog zo mooi uit
knapt tie niet van op kan ik zeggen
heb het nagevraagt en ze raden het heel erg af.. ik heb een ander gekocht 2de hands
Thorrie schreef:Wintec geeft wel een levenslange garantie op de boom. Ik heb het voorgehad,ben een tijd mijn zadel kwijtgeweest, en heb gratis en voor niks alles gerepareerd gekregen.
Flynn schreef:geen idee heb t 2e hands overgekocht .. kan wel ff mailen, heb m nog maar net, is kapot gegaan door verzenden, en was verzekerd dus krijg t waarsch wel terug... mrja ik vind t zon mooi zadeltje
ja daar is mijne ook gebroken daar onder t zitvlak
Amanda_T schreef:Waarom is iedereen zo negatief over het laten repareren van de boom. Ik heb een aantal jaar geleden mijn Ruitergilde zadel naar de zadelmaker gebracht, die merkte op dat de boom gebroken was. Vervolgens zadel 1 week kwijt geweest, is helemaal gemaakt en heeft me 40 euro gekost. Had eerst gebeld naar andere zadelmakers, en daar zou het allemaal rond de 600 euro kosten en zou ik het zadel echt 2 weken of langer kwijt zijn. Hier 40 euro en 1 week kwijt.
Een zadel met een boom waar iets mis mee is, richt zo veel schade aan aan je paard (!!!)