[WN] Is dit een goed zadel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

BloodElf

Is dit een goed zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 21:02

Op eurohorse zag ik dit 2ehandszadel staan.

Lange link

Ik heb (nog) de ballen verstand van westernzadels, daarom wilde ik jullie vragen of dit een goed zadel is?
Hij is in ieder geval supermooi om te zien. Precies mijn smaak!
Kunnen ze een westernzadel ook enigzins aanpassen of past het simpelweg wel of niet? Misschien een domme vraag? Bloos
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-11-08 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link aanklikbaar gemaakt tegen uitrekken pagina.

DubbelFun

Re: Is dit een goed zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:42

Tex Tan is een goed merk. Zo te zien is dit een ouder type. Beetje opzichtig, maar ieder zijn eigen smaak Haha!
Een westernzadel kan niet aangepast worden. Hij zal dus gewoon goed moeten passen.

BloodElf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 22:05

Hihi die goudkleurige randen hadden van mij ook niet speciaal gehoeven, maar hij spreekt me meteen aan qua model,print en die knop vind ik fantastisch. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:26

Gewoon bellen. Merk is goed en Eurohorse (Evelien) is een vertrouwd adres. Zij komt het zadel netjes op jouw paard passen en kan ook nog andere zadels meebrengen voor het geval dat deze niet past.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:59

Ik heb dit jaar nog op een Tex Tan gereden, hij zat erg lekker, en het is een goed merk, de qualiteit van het leer is ook erg goed.
En nee je kunt een western zadel niet aan laten passen, het past of het past niet, zo simpel is het