Bruine Wintec

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

0maris0

Bruine Wintec

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 15:33

Hallo,

Ik kom er zo niet echt achter via internet,
Maar wil graag weten welk model/type er van Wintec in het bruin verkrijgbaar zijn

Mocht je er een evt zelf hebben graag foto in link!

Alvast bedankt!

TaanStippel

Re: Bruine Wintec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 15:35

Volgens mij zijn vrijwel alle wintec modellen in het bruin verkrijgbaar, tenminste dit begreep ik van een vriendin die dit merk vertegenwoordigt.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 15:38

SusieQ87 schreef:
Volgens mij zijn vrijwel alle wintec modellen in het bruin verkrijgbaar, tenminste dit begreep ik van een vriendin die dit merk vertegenwoordigt.

Oke, want geen een ruitersportzaak geeft dit aan
En welk type is een wat voor iedere dag rijden?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 15:39

De wintec 500 vzh cair is er sowieso in bruin, de rest wordt niet bepaald mee gepromoot, maar van die weet ik het zeker.

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 15:41

Inderdaad, ze zijn vrijwel allemaal in het bruin te krijgen (wintec 500 dressuur/vzh, isabelle, pro allemaal met of zonder cair), alleen van de wintec wide weet ik dit niet zeker.. Echter moeten veel ruitershops ze wel bestellen, er is verschrikkelijk veel gedoe met leveranciers, in mijn geval werd me vriendelijk verteld dat het nu via frankrijk moest en dat ik dan zeker 6 maand kon wachten.. Dus of je moet hopen dat ze ze in de winkels hebben liggen, of een zadel uit duitsland/engeland halen.. Dan ben je een stuk sneller (en goedkoper) uit.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 15:43

Jeetje, dus kwa levertijd is de wintec cair 500 het beste, want die heeft als het goed is onze ruitersport hier uit de buurt op voorraad..

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 15:50

Nouja, drie maand geleden was het zo. Opzich is het geen probleem, verkooppunten kopen gewoon groot in, maar omdat bruine wintec's slecht verkopen zullen ze die apart erbij bestellen.. Kom er net een lading aan, dan heb je geluk, maar hebben ze het in frankrijk ook niet liggen (in mijn geval, 3 maand terug, heb zo'n 40 ruiterspotzaken afgebeld Tong uitsteken ) dan ben je de banketstaaf Lachen

Maar wat ik al eerder zei, wijk uit naar duitsland of engeland, dan ben je echt veel goedkoper uit, en die hebben vaak wel bruin op voorraad.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:02

Volgens mij zijn er veel modellen van wintec in bruin te krijgen! Ook in verschillende tinten; newmarket, chocobruin!

Ik heb zelf de wintec 2000 vzh in bruin gehad. Mooie kleur en een fijn zadel!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SMYZGQOX.jpg

Margot__X

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 14:19

Wintec cair 500 is een heel mooi bruin zadel Haha!

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:32

De pro en isabelle werth kun je hier in nederland wel makkelijk aan komen. De 500 dressuur kunnen ze hier niet snel krijgen, dat duurt echt een aantal maanden en de meeste winkels willen dit niet voor je doen (heb het zelf meegemaakt *LOL*

In het buitenland zijn de zadels veel goedkoper. Duitse site (betrouwbaar) www.reitsportdiscounter.de en een engelse (daar heb ik mijn zadel vandaan) www.thesaddleryshop.co.uk

Ik heb zelf de wintec 500 dressuur in het bruin