heeeey Ik heb een pony van 1,40 & vroeg me af heb ik dan een cob of een pony dekje nodig alvast bedankt xxx
Ik heb een pony van 1.45m en die heeft toch echt wel full dressuur nodig Wat voor zadel heb je en wat voor ras is je pony?Mijn Zyta is een kleine enorm brede haf Dus die heeft maatje meer nodig
ligt aan de maat van je zadel wat je minimaal nodig hebtdaarbij vallen niet alle merken het zelfde wat is de inchmaat van je zadel ?
hooii , mijn pony is een kruising tussen een welsh en een arabier niet echt stevig gebouwd dus..& k heb mn pony pas net & het zadel heb ik mee gekregen dus ik weet niet echt welke maat het is.
Ik zou ook minimaal voor cob gaan, maar ik denk dat full nog beter zal passen. Ik heb voor m'n shet al cob(onder een 15 inch zadel)
hangt idd af van je zadel maar ik neem toch wel een full voor m'n pony van 1.37(welsh)ligt net iets beter dan een cob
ik heb een welsch X arabier van 1.38ik heb gewoon maat full onder het zadel liggen. dat past het beste en ziet er ook goed uit.
Ik koop altijd maat Full. Zou ik op jou pony ook doen. Sommige dekjes hebben ze alleen in Full bijv. Scapa/Anky. En anders misschien cob.
Mij lijkt het ook dat maat Cob het mooiste ligt. En dan natuurlijk nog kijken of je veelzijdigheid of dressuur moet hebben he.
Ik heb een ponu van 1,43 en die heeft full.kan je niet van iemand op stal even een dekje lenen om te kijken?
Ik zou zéker geen ponydekje doen, dat past mijn pony van 1.30 ook niet. Een cob of full voor jouw pony. Ik zou voor full gaan.
het ligt eraan wat voor pony het is mijn haflinder van 1.48m heeft gwn full omdat hij lkkr breed is:Pals je pony smal gebouwd is zou je ook pony kunnen pakken,maar cob past ook gwn hoor;)