iemand een super slim idee????

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Carliijn

iemand een super slim idee????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 19:01

heej allemaal...
ik heb weer een vraagje.... Tong uitsteken nou,mijn pony heeft dus zomereczeem en schimmel gehad mqaar steeds als haar manen weer een beetje aan zin gegroeid schuurt ze natuurlijk alles er weer af! Huilen kan ik misschien gewoon alleen een losse halsdeken opdoe dat ze niet aan haar manen kan schuren of is er nog iemand anders met een super slim idee hoe ik kan zorgen dat ze zich niet kaalschuurt???

Groetjes!!!! Cool

InekeH87

Re: iemand een super slim idee????

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:10

een boetdeken. Verder is er tegen zomereczeem erg weinig te doen. 's nachts buiten en overdag binnen en heel veel antivlieg. Dit geeft niet voldoende verlichting tegen die mugjes maar als ze al zo een jeuk hebben is het vaak fijn dat ze niet zo een last hebben van de andere vliegen

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:06

Idd, een boetdeken, of wat smeerseltjes.

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:11

Wij hebben een RSH-deken (uit duitsland) en die bevalt prima. Ben bang dat je beessie bij een temperatuur van boven de 12 graden toch een deken op zal moeten hebben. Onze Fries heeft in het laatste jaar ruim 30 cm bij haar manen gekregen. Die vlecht ik ook vrijwel altijd in. Een paar dagen een vlecht en dan weer 1 dag los te luchten...

Eternalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:13

Ik zo uitkijken met zo'n halsdeken, in de winter had ik een beesje die dat ophad en dóór die halsdeken was ze juist al haar manen kwijt haha stond heel stom, van die veulen-pluishaartjes had ze alleen nog maar Clown
verder geen tip, sorry, maar alleen dat je dit dus beter niet kan doen Knipoog

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:15

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 11:16

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 07:31

Wij hebben voor de paarden met zomereczeem hier een soort goedje dat je op de manen en staart smeert. Het werkt hier in ieder geval goed. Wat erin zit weet ik niet maar wel dat je het kan bestellen op www.singlefooters.nl