Waar JC dressuur zadel inruilen voor Barefoot omg Flevopolde

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

hetbommeke

Waar JC dressuur zadel inruilen voor Barefoot omg Flevopolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 18:01

Ik zou graag mijn JC zadel willen inruilen voor een Barefoot. De zadelmaker waar ik altijd naartoe ga, verkoopt helaas geen Barefoots. Heb mijn oog laten vallen op de Arizona met het nieuwe VPS systaam.

Weet iemand waar ik mijn huidige zadel kan inruilen, omgeving Flevopolder, of eventueel Zwolle/Harderwijk/'t Gooi?

Alvast bedankt!

8nnemiek

Re: Waar JC dressuur zadel inruilen voor Barefoot omg Flevopolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:45

Kun je hem niet beter verkopen, en voor t geld dat je ervoor terug krijgt gewoon een barefoot kopen?
Er zijn maar weinig mensen die van barefoot western terug gaan naar engelse zadels, en als je dan ook nog diegene moet vinden die net die maat zadel nodig heeft.. En de meeste zadelbedrijven verkopen inderdaad geen boomlozen, of nemen juist geen boomzadels terug..

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:28

Ik ben bang dat er niemand is die hem op een BF wil inruilen, over het algemeen doen ze dat niet.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 22:06

Ja ik was ook al tot de ontdekking gekomen dat het inruilen niet zo makkelijk ging. Had een klein beetje de hoop dat iemand ergens heel misschien toch een adres wist maar helaas.

En ik zie dat ik in de haast van het typen wat tikfoutjes heb gemaakt, excuses!!