Boomloos zadel testen, waar? (ervaringen)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Boomloos zadel testen, waar? (ervaringen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 17:23

Er lopen meerdere topics maar toch kom ik er niet helemaal uit.
Ik wil een boomloos zadel testen (Freeform of Barefoot). Nu heb ik wel een aantal sites gevonden waar dat kan, maar meestal is het maar voor 1 week, dus ik vroeg me af of je ook ergens 2 weken een zadel kunt testen?
Daarnaast vraag ik me af, je krijgt er een maat pommel bij. Maar of die goed past kom je pas achter als je het zadel al hebt, is er ergens de mogelijkheid een bredere of smallere er meteen bij te krijgen, voor het geval het niet past?

8nnemiek

Re: Boomloos zadel testen, waar? (ervaringen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 19:28

Ik zou gewoon eens mailen naar de sites. Misschien kun je zeggen dat je er wel wat voor wil betalen om die tweede week te mogen testen Lachen Ik weet niet hoe druk ze het hebben op t moment, maar als er toch nog wat zadels liggen te niksen dan mag dat vast wel Lachen
Een andere maat pommel krijg je er niet standaard bij bij barefoot, maar normaal gesproken is de standaard pommel prima. Alleen bij érg hoge schoften zou je een hogere pommel kunnen gebruiken. Bij een erg lage, brede schoft zou je de pommel gewoon eruit kunnen halen en even wat kussenvulling of iets dergelijks erin kunnen stoppen.