Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ongeacht welke vorm het paard het ook heeft.
).
). Of misschien alleen maar een andere singel, of een bepaald soort anti-slip dekje.
.Isabonny schreef:Nee, ik heb geen foto's. Ik ben er ook niet van overtuigd dat iemand vanaf een foto kan vertellen of een zadel goed ligt.
Je hoeft maar een beetje scheef te fotograferen, of je krijgt een heel vertekend beeld. Nee, dan laten we liever een goede zadelmaker ernaar kijken, dan ons nu helemaal gek te laten maken op Bokt aan de hand van een paar foto's (waar niet alleen mensen met verstand ervan reageren, maar ook tieners van 11-12 jaar; jullie begrijpen wel wat ik bedoel, he).
Ik hoopte eigenlijk op reacties van mensen die ook een rond paard hebben en die dé oplossing tegen het schuiven hebben. Kan best een bepaald type zadel zijn, dan moeten we daar rekening mee houden bij de aanschaf van een nieuwe (want die stond toch al op het verlanglijstje. Eigenaresse wil nl. een 2 kleuren bruin zadel). Of misschien alleen maar een andere singel, of een bepaald soort anti-slip dekje.