Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
noekje schreef:Heb je misschien een foto van je paard? Is hij smal gebouwd of breed?
Toch zou ik iemand laten komen ervoor, j
Niet de maat van de rug van je pony.
Ik zou even een zadelmaker laten komen aslo schreef:De inchmaat is idd bedoeld voor jou postuur. Maar ook met het paard of de pony. Op paardjes met een korte rug kun je nl. geen 18 inch zadel bijvoorbeeld, want dan komt deze te ver achter op de rug te liggen, hierdoor worden de lendewervels en nieren teveel belast en krijg je geheid problemen. Wil je een zadel en heb je er zelf geen kijk op? Dan een goede zadelpasser/maker laten komen.
semmiiee schreef:ik wil waarschijnlijk ook een zadel in de winkel een nieuwe dus gaan kopen. hebben ze daar ook verstand?
. 
)
. A_Fotografie schreef:semmiiee schreef:ik wil waarschijnlijk ook een zadel in de winkel een nieuwe dus gaan kopen. hebben ze daar ook verstand?
Ja, daar hebben ze meestal ook wel verstand.
Haha
whahaha:Dsemmiiee schreef:aslo schreef:De inchmaat is idd bedoeld voor jou postuur. Maar ook met het paard of de pony. Op paardjes met een korte rug kun je nl. geen 18 inch zadel bijvoorbeeld, want dan komt deze te ver achter op de rug te liggen, hierdoor worden de lendewervels en nieren teveel belast en krijg je geheid problemen. Wil je een zadel en heb je er zelf geen kijk op? Dan een goede zadelpasser/maker laten komen.
hoeveel inch schat jij? dan heb ik misschien wat meer in me hooft;)