Wat zouden jullie doen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ash_

Wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 23:38

Hallo,
Mijn zadel is pas bij de zadelmaker geweest en zou alles veranderen wat nodig was. Ik zelf heb nooit iets aan mijn haf gemerkt of hij iets aan zijn rug of dergelijke had.
Reageerd normaal op het zadel niet gevoelig of iets.
Nou is er pas een reading gedaan. (waar ik in geloof en daar verder geen reacties over wil hebben)
Daaruit kwam dat het zadel niet helemaal goed lag bij zijn schoft.(zadelmaker zei vorige keer dat alles goed lag. MAAR ik heb er niet opgezetten toen het zadel er op lag.)
Wat zouden jullie nu doen?

Inujojo

Re: Wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:40

.... Ik zou gewoon je zadelmaker vertrouwen, die heeft ervoor geleerd als het goed is.

beaniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:53

Hoe vind je nu zelf dat het zader erop ligt? Als je echt twijfelt zou ik het nog even navragen bij de zadelmaker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:57

Een reading om erachter te komen of een zadel goed ligt, vind ik zelf een zeer ongebruikelijke methode...

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 09:11

suleilitha schreef:
Een reading om erachter te komen of een zadel goed ligt, vind ik zelf een zeer ongebruikelijke methode...

De zadel maker komt er ook elk jaar bij. Ik heb niks gevraagt over mijn zadel maar dit kreeg ik te horen. Het is dus niet expres zo gedaan. Ik laat dan echt de zadelmaker wel komen

fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 09:16

Nog een keer de zadelmaker laten komen en er ook een stukje mee rijden en hem laten kijken? Of een andere zadelmaker laten komen en die zijn mening vragen?
Ik moet wel zeggen, een reading en over zadels heb ik nog nooit van gehoord. Maar als jij je niet lekker over die opmerking voelt gewoon nog een keer iemand laten kijken naar paard en zadel.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 09:19

Nee het ging zeg maar over pijntjes die hij had en heeft. En daar kwam uit dat hij last had bij de schoft als het zadel opligt.
Ik ga indd denk ik een andere zadelmaker laten komen