Leren beenbeschermers bont

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ielsjj_

Leren beenbeschermers bont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 20:36

Ik had een vraagje omdat ik binnenkort misschien ga springen;

Wat is fijner/handiger/beter/of wat dan ook; een gespensluiting of knopsluiting?
Ook aan jullie de vraag met ervaringen met verschillende merken leren beenbeschermers met bont, welk(e) merk(en) raden jullie aan?

shabbay

Re: Leren beenbeschermers bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:43

Nadeel van knopsluiting is dat je meestal maar 3 "standen" hebt om de riempjes dicht te doen en dat op den (lange) duur misschien door de rek in het elastiek te groot worden. Nadeel van gesp sluitingen vind ik dat het iets langer duurt om dicht te doen, maar op te duur heb je er wel voordeel mee (omdat er meer standen zijn). Voor gemak, en als je toch na een jaar weer andere wil zou ik knopsluiting doen maar als je er langer mee wil doen met gesp.

Na mijn idee heeft het allebei z'n voors en z'n tegens, en is het vooral persoonlijke voorkeur.

Ervaring met beschermers: Prestige met knopsluiting, zeer goed, elastiek houd zich na jaren prima. Chamberlain, Br beschermers met gesp beiden ook prima tot zeer goed.

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 19:34

het slimsje is gesp sluiting dat blijft het beste zitten en zal vaak ook het beste passen elastiek gaat uitrekken.

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 19:37

Oke bedankt voor jullie reacties!

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 19:53

Ik zou inderdaad ook voor gespen gaan.
Deze zijn makkelijker te stellen en naar mijn idee veiliger.