oud zadel met goede stoten, bewaren en overlaten zetten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

germie

oud zadel met goede stoten, bewaren en overlaten zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 17:58

Ik heb nog een oud zadel liggen, zadel is verder in goede staat, maar kennelijk wil niemand meer de oude kwaliteit voor een klein prijsje overnemen.
Nu heeft dit zadel nog 4 goede lange stoten, en met goed bedoel ik dus echt goed, nieuwstaat zo ongeveer, genummerde gaatjes e.d.
Nu weet ik dat stoten van een zadel niet het eeuwige leven hebben, en dat vervangen duur is. Dus ik zit er aan te denken om de stoten los te tornen en te bewaren en als de stoten van mijn zadel aan vervanging toezijn deze er gewoon op te laten stikken.
En de rest van het zadel in de container te doen.
Zijn er meer mensen die wel eens gebruikte en goede stoten hebben laten omzetten?

Dabo

Re: oud zadel met goede stoten, bewaren en overlaten zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 23:47

Nee ik niet, maar vind het wel een goed idee van je hoor. Ik denk ook dat de zadelmaker jouw stoten ook best zal omzetten, zodat je alleen de arbeidsuren hoeft te betalen.
Goed plan!
Je zou het zadel zelf misschien nog kunnen verkopen/weggeven voor aan de muur ofzo. (de droom van elke Penny, een eigen zadel op de slaapkamer!) Knipoog Weggooien kan altijd nog... toch? Haha!

eureka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:35

is ene goed idee en dan hoef je die alvast niet meer te kopen als je ze moet vervangen!!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 20:54

Dabo schreef:
Je zou het zadel zelf misschien nog kunnen verkopen/weggeven voor aan de muur ofzo. (de droom van elke Penny, een eigen zadel op de slaapkamer!) Knipoog Weggooien kan altijd nog... toch? Haha!

Wil je voor 10 euro nog een zadel aan de muur? Tong uitsteken Haha!
Anders heb ik mijn container straks vol.