Wat is mijn zadel waard?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Wat is mijn zadel waard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 15:51

Ik heb een (oud) bruin Stübben dressuurzadel, met zo'n suede zitting, ik weet het model niet eens meer. Heb ik al heel lang geleden gekocht, wonder boven wonder heeft hij altijd goed gelegen op de paarden die ik had. Zo ook op mijn huidige merrie.
Deze merrie gaat verkocht worden, er zijn mensen die zeer geinteresseerd zijn. En zij vroeg of het zadel er eventueel bij gekocht kon worden, omdat deze goed past. Anders moeten zij weer op zoek naar een goed passend zadel. Nou vind ik dat geen probleem, want liever dat ze mijn merrie rijden met een goed passend zadel als dat ze een zadel er op gooien die niet goed past.

Nou is de vraag, wat kan ik extra voor dit zadel vragen. Ik wil ze niet het vel over de oren trekken, om de eerder genoemde reden wat betreft mijn paard en omdat ik een goed gevoel heb bij deze mensen, zij gaan zeker weten héél goed voor mijn paard zorgen, mocht de koop doorgaan.
Maar ook al is niet iedereen gecharmeerd van bruine zadels met suede zittingen, het zadel heeft me veel gekost toendertijd en is goed onderhouden. (wel gebruikssporen natuurlijk, na een jaar of 10)
En als dit paard verkocht wordt komt er denk ik wel een andere, waar ik dus ook weer een passend zadel bij moet zien te vinden.

Ik heb helaas (nog) geen foto van het zadel, maar misschien kan er op basis van het merk en de beschrijving een idee worden gegeven?

levitrol

Re: Wat is mijn zadel waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:39

Anoniem

Re: Wat is mijn zadel waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:40