Ik heb een wintec op mijn Welsh A liggen.
Daar zit de zwarte boom dacht ik (degene die na medium komt) in.
Medium was namelijk te krap voor haar, als je het zadel aansingeld komt er een klein stukje achterkant naar voren waardoor het dus klapperd.. (niet onwijs erg ofzo)
We hebben eerst heel lang met een plat dus zonder boom pinokkio zadel gereden, maar dit bracht de houding van ruiter niet ten goede..
En wat ik overal lees als je zadel klapperd is je boom te wijd maar als ik mijn pony een krappere boom in doe dan is dat echt niet goed.
Ik heb niet zoveel geld, om 123 een op maat gemaakt zadel te hebben, maar zat te denken om er tijdelijk een schuimrubbere onderleggen tussen te doen? Ik heb zelf het idee dat het zadel gewoon zo ligt door haar ronde rug maarja vertel mij maar waar je een te betalen zadel met platte kussens vandaan haalt en dat wel past.
Ik wil hier gewoon even het een en ander aan advies en misschien mensen met ervaringen.
Ik hoop dat hier normaal op me gereageerd wordt, *Advies*
En geen berichten zoals het is slecht koop een nieuw zadel, want het liefste wil ik het op maat hebben maar heb ik geen geld voor (met mijn alberthein bijbaantje
) ik wil gewoon even bekijken hoe of wat jullie zeggen..

?
je kunt het testen met een stok, van een bezem oid.
) kunnen kopen op de Duitse ebay.
?