boommaat euroriding

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

bayaatje

boommaat euroriding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 21:37

hoi,

ik ben voor het moment volop op zoek naar een passend zadel voor mijn fjorden hengst. Voor het moment ligt er een thorowgood t4 op met XXW boom maar deze is net te breed en de XW is dan weer te smal. Hij is niet extreem breed , maar heeft een schouder die ver naar achteren ligt en die wel vrij breed is.Nu kan ik een euroriding diamant met flex tree en soft seat overnemen. het is een 17.5" maar ik kan niet vinden over de boommaat. onder het zweetblad staat een code en de laatste 2 nummers zijn 40 ? zou dat fit 4 zijn? Het zadel zou van de 7ste maand van 2007 zijn het is nog in heel goede staat . Wat zou ik voor dit zadel mogen betalen? Uiteraard komt de zadelmaker er bij om het na te kijken.

dit is het zadel
Afbeelding

Dit is het paard Knipoog
Afbeelding
Afbeelding

femskie

Re: boommaat euroriding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:43

Ik heb een euroriding diamant en zal even kijken of het erin staat en wat er dan in staat. (Nou hopen dat ik er strakjes nog aan denk!! Knipoog

Fab_Love_Emm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 19:16

bayaatje schreef:
hoi,

ik ben voor het moment volop op zoek naar een passend zadel voor mijn fjorden hengst. Voor het moment ligt er een thorowgood t4 op met XXW boom maar deze is net te breed en de XW is dan weer te smal. Hij is niet extreem breed , maar heeft een schouder die ver naar achteren ligt en die wel vrij breed is.Nu kan ik een euroriding diamant met flex tree en soft seat overnemen. het is een 17.5" maar ik kan niet vinden over de boommaat. onder het zweetblad staat een code en de laatste 2 nummers zijn 40 ? zou dat fit 4 zijn? Het zadel zou van de 7ste maand van 2007 zijn het is nog in heel goede staat . Wat zou ik voor dit zadel mogen betalen? Uiteraard komt de zadelmaker er bij om het na te kijken.

dit is het zadel
Afbeelding

Dit is het paard Knipoog
Afbeelding
Afbeelding

hoi, hoeveel moet je betalen voor dat zadel? ik zoek namelijk een zadel voor mijn friese verzorgpaard (breed) x

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 09:23

bedankt voor jllie antwoorden. Het zou leuk zij als je het evn moest nakijken. Ik moet 800 betalen ,maar het zadel is zo goed als nieuw.

groetjes saar