Ervaringen Ooteman Bonfire hoofdstel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MDJ

Ervaringen Ooteman Bonfire hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 13:02

Zijn er mensen die ervaringen hebben met dit hoofdstel? hoe is de kwaliteit, is het lekker zacht onderlegd of net karton etc. etc. ik twijfel er namelijk erg over om dit hoofdstel te kopen.

om precies te zijn is het dit hoofdstel http://www.ooteman.nl/productdetail.asp?subId=1284

Nicole_ros

Re: Ervaringen Ooteman Bonfire hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 13:41

hey..
met ooteman zelf heb ik niet echt zulke goede ervaringen, vind de mensen die er werken niet echt zo simpatiek.
wou daar cap van 400 euro kopen werd niet echt vriendlijk geholpen dus heb uhm daarna ergens anders via internet gekocht Tong uitsteken maar vriendin van mij heeft een bonfire hoofdstel en die is zo ver ik weet wel goed.

Margot__X

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 19:15

ik heb ook een Bonfire hoofdstel alleen een iets andere dan deze bij mij zaten er een bling bling frontriem in! maar ik heb hem nu ongeveer 4/5 jaar en hij is nog steeds super mooi! Haha! het leer is super fijn
alleen was die van mij wel ongeveer 100 euro Bloos

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:15

Ik heb dit hoofdstel ook, nou ja een deel ervan. De neusriem is geknapt doordat mn paardje ging staan schuren. Ik vind t leer vrij stug, maar voor dr bij is t een leuk hoodstelletje. Nou moet ik wel zeggen dat ik geen vetter ben, heb m nu 3 keer gevet in het jaar dat ik m heb Bloos .

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 17:38

Vind het voor dat geld geen fijn hoofdstel. Leer is niet mooi, en vrij stug.