[WN] showhalster

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

kmvreter

showhalster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 12:26

Ik ga deze winter op zoek naar een leuk showhalster voor mijn fjord. Volged voorjaar wil ik showmanship gaan doen.
Nu vindt ik erge bling, bling halster niet zo erg mooi. Ik zie foto's waarop halsters staan met alleen wat kleine zilveren (ronde) versieringen erop.
Kan je een gewoon leren (western-)halster ook pimpen en zijn er mensen die dat al gedaan ehbben? Ik ben benieuwed hoe dat geworden is.

cissy

Re: showhalster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 19:30

je kunt uiteraard elk halster pimpen, maar of het net zo mooi wordt als een echt showhalster? Knipoog
je kunt diverse zilveren halster/hoofdstel platen en concho´s kopen in de westernwinkel/ebay en je dan uitleven op een gewoon leren halster óf je koopt 2e hands (bijv via bokt) een echt showhalster.

Als je zelf wilt gaan pimpen hou er dan rekening mee dat je gaten in je leren halster moet gaan maken en dat dat waarschijnlijk niet lukt met een gewone gaatjestang omdat het leer te dik is.

edit: gaat over zadels pimpen maar staan nuttige tips in zoals nu korting bij horsemans outfitter
[WN-TR] zadelversiering

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:58

ik heb deze, van BILLY ROYAL.wel mooi, niet TE...maar volgens mij zitten ze nu niet meer in het assortiment.
Afbeelding

kmvreter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 16:47

Spicegirl dat halster is inderdaad erg mooi. Zoiets like me wel wat.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:17

Moderatoropmerking:
Offtopic reacties gesplit.