Hulsebos Ultimate 11

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ladylay

Hulsebos Ultimate 11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 21:18

ik ben op zoek naar een nieuw dressuurzadel.
Ik ben echt helemaal weg van hulsebos. Was echt top fan van wb3
Maar ik nu het laatste jaar alleen maar met springzadel ben wezen rijden, ben ik een onafhankelijke zit aan het krijgen. wat natuurlijk helemaal top is Knipoog
nou wil ik dus een heel zacht dressuurzadel {hulsebos, uit mijn ervaring} en was ik benieuwd naar dit zadel.
kan je echt bewegen, of zit je nog behoorlijk vast in dit zadel.
En anders misschien iemand tips met zadels, kniewrongen mag zeker. alleen geen diepe, gesloten zit.
en heel belangrijk. heel zacht zadel. minimaal zo zacht als hulsebos graag Haha!

ik ben zeer benieuwd.

essie34

Re: Hulsebos Ultimate 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:54

Hoi Hanna,

Zoals je weet is Hulsebos enige tijd geleden bij mij geweest om een zadel aan te meten, en vertelde de verkoopster dat ze mensen met een onafhankelijke zit het Ultimate model aanraadde. Je zit absoluut niet 'vast' in dit zadel, en mijn ervaring is dat dit bij de WB3 wel een beetje het geval is!
Ikzelf heb een KN Symphony zadel te koop staan, bij dit zadel heb je veel ruimte om te bewegen, dus een aanrader voor iemand met een onafhankelijke zit! Echter is het leer van deze zadels niet zo heel erg zacht.

R_Westerhof

Re: Hulsebos Ultimate 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 16:26

Ik heb een Ultimate II te koop. Ik ben er erg tevreden over en ik vind het heerlijk zitten! Ook heb ik een KN zadel maar, dat is qua zit wat harder.