Hoe doen jullie dat met de highliner

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Zanora1

Hoe doen jullie dat met de highliner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 13:35

Hoi

Ik heb de highliner deken van HH, maar dat zijn staldekens ik wil mijn paard wel graag naar buiten.. dus doe ik er een regendeken over, alleen die kraag word dan helemaal nat, word alleen die kraag nat of loopt het helemaal naar binnen de regen en word mijn paard zeiknat en koud. Of bestaan er ook regendekens met zo'n hoge kraag. Ik ben erg benieuwd hoe jullie dit doen.

Alvast bedankt, groetjes Didi

#Ymke#

Re: Hoe doen jullie dat met de highliner

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 14:30

Ik heb een regendeken met halve hals en die sluit heel mooi hoog aan, dus geen problemen met die minihals van de highliner.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:01

daarom heb ik geen highliner Knipoog ik vind het supedekens, maar idd kan ik mn pony dr niet mee buiten zetten omdat ik alleen maar 'gewone' regendekens heb. rambo heeft dekens met halve hals en HH heeft er ook eentje in 200 grams, misschien die aanschaffen voor erover? zou iig niet je paard zo buitenzetten, want als die deken nat wordt, blijft ie nat en dat is niet echt gezond voor je paard, maar dat snapte je waarschijnlijk al Knipoog
Laatst bijgewerkt door lonnie op 30-10-08 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:03

Ik heb er ook een highliner opliggen, met een Pagony regendeken erover heen. Gaat goed samen. Lachen
En je moet goed zoeken, maar ze zijn wel te koop met een verlenging eraan.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:05

Die van HH met halve hals bedekt hem ook niet.

Mijn Amigo regendeken kwam wel over dat halsje heen, dus die deed ik er gewoon overheen.

GuusHinnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 14:28

Ik heb ook een highliner opliggen. Ik heb een regendeken van Bucas en een horsewear regendeken en dat gaat gewoon goed. Heb mijn paard die 24/7 buiten staat nog nooit met een natte deken aangetroffen.