Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Swint_ schreef:Ze is idd rondgeribt en erg smalle schouder.
Weet je toevallig een iemand die wij zouden kunnen bellen?
) Swint_ schreef:Niks blijft liggen. Het schuift, schuif, schuift! We worden er gek van. Er hebben wel 20 zadels op gelegen. Zadel van 400 euro maar ook van 2000 eruo. Niks blijft liggen! Ja, zolang ze stil staat.. Maar zodra we aan het werk gaan zit ik weer op haar schouders.
Ik had al eerder een berichtje neer gezet over ons zadelprobleem.
Onze zadelmaker is weer geweest en weet het niet meer. Ik heb een zadel een poosje op proef gehad. Dit zadel licht van alle zadels het beste. Ik heb dat zadel nu nog. Ik begin nu plekken te zien. Dit zadel licht de absoluut niet goed.
We zijn naar een andere zadelmaker geweest en die heeft gezegd: als jullie zadelmaker het niet weet, dan weten wij het helemaal niet. Hij heeft meer zadels liggen en ook de zelfde merken.
Deze zadelmaker zegt dat ik een zadel op maat moet laten maken. Maar dit is behoorlijk duur. Nu heb ik ook wel eens gelezen dat een op maat gemaakte zadel vaak na een klein poosje niet meer past enz.
We hebben een telefoonnummer van een andere zadelmaker gekregen maar zijn zadels beginnen bij 1500. Onze prijs is niet zo hoog namelijk 500/600 euro.
Iemand nog een idee, goede zadelmaker, oplossing?!
Weet iemand nog en goede zadelmaker in de omgeving soest?
Ik kan/durf op dit moment niet te rijden met zadel eigenlijk. Ik weet niet goed of het nu slecht is of niet. Ik heb tot nu toe ook niet het idee gehad dat ik met een echt goede zadelmaker gesproken heb. Want het lijkt me niet dat je het zo opgeeft?
Ik rij endurance en wil graag een goed dressuur zadel. Daar kan ik zowel dressuur als endurance goed mee rijden. Maar omdat ze blijk paar een heel moeilijke rug heeft sta ik ook wel open voor andere zadels.