goede zadelmaker regio drenthe

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

goede zadelmaker regio drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 15:42

ik wil over een poosje mijn zadels laten opvullen en ben benieuwt wat voor zadelmaker jullie hebben? het gaat om de regio drenthe en hoe duur is die zadelmaker meestal?

Leonieke

Re: goede zadelmaker regio drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:28

Wij gaan altijd naar Kootstra in Groningen. Meneer Groeneveld is echt een vakman, echt super goed!!
Wij zijn al jaren zeer tevreden over hem.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:30

het haantje is heel goed en nog een ander waar ik me zadel heb gekocht kom zo niet op de naam ,, ze praten heel niet echt positief over maar ben er wel positie over Lachen als ik weer uit kom zeg ik het direct Tong uitsteken

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:38

Er is er in mijn ogen maar eentje en dat is Kootstra, de heer Groeneveld in Groningen.
Hij heeft geen rijbewijs, je dient hem op te halen en weer terug te brengen, met je paard daar langs gaan kan ook, maar wel druk in Groningen.
Uitermate kundig en niet alleen op het gebied van zadels.
Perfecte vakman.
Ik vind hem niet duur, maar ja wat is duur...........
Ben altijd tevreden geweest.

Lancome

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:42

Tom vd Brink, die zit in Niijeveen (Nijeveense Bovenboer). Heeft in de leer gezeten bij van Triest vroeger en werkt o.a. samen met Daaleman. Erg prettige man, steengoed in zijn werk en eerlijk. Niet de goedkoopste, maar ook niet de allerduurste.