Zadel laten opvullen omgeving Nijverdal

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Jody_

Zadel laten opvullen omgeving Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 22:32

Hallo,

Het zadel van mijn verzorgpaard ligt goed en moet echt opgevuld worden. Mijn instructrice zij dat je dan het best eerst iemand langs kan laten komen, zodat diegene hoe het zadel opgevuld moet worden. Nu heb ik gehoord dat in Lemele of lemelerveld ieman zit die zadels opvuld, maar weet niet of die ook aan huis komt? Weet iemand nog een andere goede zadelmaker die zadels opvuld hier in de buurt?

Groetjes Jody.

fjordnina

Re: Zadel laten opvullen omgeving Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 11:41

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:40

meppel bij de zadelmaker

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 13:44

@Fjordnina: Bedankt voor je link, een erg goede site zeg Ja
Heleen Klumper is wel mooi dicht bij, heb gehoord dat die erg goed is, maar ook erg duur Nagelbijten / Gniffelen Maar in Hellendoorn zit Happy Horse en die vult oo zadels op hoorde ik, maar iemand daar ervaring mee?

_Daniella: Meppel is wel een stukje rijden rijden hoor, vroeg ook in de buurt van Nijverdal hoor Knipoog

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 10:08

Ik heb Heleen zelf bij mijn paard gehad. Prijs vond ik wel meevallen. Het is niet low-budget, maar ja, daar is de kwaliteit dan ook weer naar.

Ik zou me verder niet teveel focussen op het feit dat het zadel alleen opgevuld zou moeten worden, daar ben je er namelijk niet altijd mee.