Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kimG schreef:ik heb speciaal in het topic gezet dat mij zadel dus net een week geleden is nagekeken ! dus graag de reacties je zadel na laten kijken voor je houden....
ik vind het een beetje beledigend als je de topic start niet leest toch te reageren. mijn zadel schuift ook niet onder het rijden als en correct gelopen en gezeten word. maar na drie bokken zit ik met zadel en al op haar schoft.
een staartriem vind ik persoonlijk niet zo... omdat een straat toch het einde van de wervelkolom is, en ik daar liever niet mijn 85 kg aan ophang. ik zal eens kijken naar de banaansingel, een anatomisch heb ik nu dat scheelt en ook een neopreen ( is wat stroever ) maar nog niet optimaal, nu het ik dus weleens een typisch gevormde singel gezien en was daar benieuwd naar
bedankt voor de tips in elk geval
,, ik snap je probleem wel , maar vaak kunnen ze het makkelijk hebben,,er word vaak raar tegen aan gekeken maar het lijkt mij prettiger als een zadel op de schoft.
) trekt de singel het zadel automatisch mee naar voren......
een neopreen singel bevalt mij het beste. wel een die anatomisch gevormd is. en elastiek erin is volgens mij helemaal funest. dan zit er veel te veel speling in.. dus geen elastiek!! misschien dat een staartriem erbij ook oplossing bied. Snoevie schreef:tja als je zadel schuift past ie toch niet goed.........
een staartriem kan een tíjdelijke oplossing zijn
ik had een goed tip van iemand via pm dat wintec en bates met een eric hupeldepup look a like komen maar dan beter en wat voordeliger. Ik wacht deze even af. kijk even in mijn omgeving of ik een banaan eens kan proberen voordat ik hem aanschaf