Das me toch echt een beetje te veel van het goede. Hefet iemand een laternatief? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Das me toch echt een beetje te veel van het goede. Hefet iemand een laternatief?
Op die manier zouden paarden eigenaren veel eerder zoiets aanschaffen denk ik zo
Downhill schreef:Hopen dat je paard dit ook accepteerd.
Ik had voor de lol een kopie factuur naar de Gemeente gestuurd met de intentie het te crediteren bij hun. Per slot van rekening zijn de "kak-zakken" voor honden ook gratis af te halen bij de meeste gemeentes, hihihi.
Dus waarom niet een kak-zak voor paarden crediteren bij de gemeente...?
Kijken hoe ze reageren.

Dapy schreef:mm, is het niet te zwaar voor je paard, of is het gewicht verdeeld ?
hoe reageerd een paard hierop, hoe zou je dit kunnen testen
silll91 schreef:Downhill schreef:Hopen dat je paard dit ook accepteerd.
Ik had voor de lol een kopie factuur naar de Gemeente gestuurd met de intentie het te crediteren bij hun. Per slot van rekening zijn de "kak-zakken" voor honden ook gratis af te halen bij de meeste gemeentes, hihihi.
Dus waarom niet een kak-zak voor paarden crediteren bij de gemeente...?
Kijken hoe ze reageren.
Hahaha!!
Ik ben benieuwd op de reactie.. laat je die nog even weten..?
En zo'n mestzak maken lijkt me Te moeilijk en onhandig.. misschien 2e hands, of bij een groothandelaar.. daar zijn ze minder duur.

Ik ben bloedserieus! Ik zou ze ook niet bellen. ALS je toch zo'n kak-zak aanschaft ben je het geld toch kwijt. Ik zou een kopie van de factuur maken voor jezelf en de originele met mijn bovenstaande tekst opsturen naar je gemeente. Niet geschoten is altijd mis maar het zal je maar gebeuren dat je het geld WEL terug gestort krijgt. Verder geen verhaal eromheen schrijven, gewoon die bondige tekst die ik schreef.
Ik zeg wel "voor de lol" maar die lol wil ik best serieus aanpakken en benaderen naar de gemeente voor jou

moonfish13 schreef:Ik vind het persoonlijk belachelijk die strontzakken.![]()
Dat gaat lijkt mij gewoon schuren, jij vind het toch ook niet fijn om met een strontluier rond te lopen?