Herkent iemand dit merk?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Herkent iemand dit merk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 17:49

Herkent iemand dit merk? Het staat nl op een zadel waar verder niets op vermeld staat, en de huidige eigenaar heeft het zadel ooit overgenomen en heeft geen idee watvoor merk het is.
Een vriendin van mij is nl op zoek naar een zadel voor een New Forest pony, met, naar zo blijkt een erg moeilijk lijf, om een passend zadel voor te vinden.
Dit zadel heeft ze een keer mogen proberen en het ligt eigenlijk heel fijn.
Dit zadel is niet te koop, en dus wil ze op zoek naar eventueel een zadel van dit merk. Maar nu hebben we geen idee watvoor merk dit is!
Kan iemand ons helpen?
Met excuses voor de slechte kwaliteit van de foto Bloos (het is een zwart schijfje met goudkleurig paardenhoofdje) Nerd

Afbeelding

Alvast bedankt!

Evitatje

Re: Herkent iemand dit merk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 18:04

Zou je soms weten of dit zadel uit een ander land gekocht is geweest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 18:29

BR ( BiemanRiding) heeft dit logo ooit gebruikt. Heb het alleen nog nooit op zadels gezien.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:14

Is het niet van pfiff of zoiets dergelijks?

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:16

hm.. dit stond ook op mijn oude hoofdstel, maar weet zo niet wat voor merk dat was eigenlijk

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:17

Nee is Nedhorse. hebben wij veel verkocht en zijn eigenlijk superfijne en leuke kwaliteit zadels. Is het de dressuuruitvoering?? dan is het een Nedhorse welke een excacte kopie is van de passier grand Gilbert extra. Als het de dressuur is dan is het zadel eigenlijk niet meer aan te komen.

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:19

Ik zou het niet weten, maar misschien is langs een ruiterzaak gaan. Die hebben (meestal) al veel zadels gezien, misschien dat hun het weten.

edit: er is al iemand die het weet Knipoog

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:31

cavaletti schreef:
Nee is Nedhorse. hebben wij veel verkocht en zijn eigenlijk superfijne en leuke kwaliteit zadels. Is het de dressuuruitvoering?? dan is het een Nedhorse welke een excacte kopie is van de passier grand Gilbert extra. Als het de dressuur is dan is het zadel eigenlijk niet meer aan te komen.

Jaa,, nedhorse was het idd! die heb ik ooit gehad, daarom herkende ik het logo Haha! . Het is alleen niet een exacte kopie. De zit van de passier is harder, maar wel beter in verhouding, die nedhorse is qua zit wel zacht.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 22:37

cavaletti schreef:

hey super!
Ja het is volgens mij een dressuur uitvoering.
En een exacte kopie van de Passier grand Gilbert?? Wat apart, want volgens mij had ze die passier ook uitgeprobeerd.
Maar nogmaals bedankt, ik ga het doorgeven!