Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

zorro schreef:het gaat me er trouwens vooral om dat ik meer kan zitten als in een engels zadel. Ik heb reuma, en de wat bredere zit van de BF cheyenne zorgt er tegenwoordig toch voor dat ik last van mijn heupen krijg. Ik ben nu dus meer op zoek naar een iets hogere zit, als jullie begrijpen wat ik bedoel

Swift schreef:Dan meen je niet... Ik heb toen nog heel veel contact gehad met Elma Middel maar volgens haar kwam het doordat ik overdreven lichtreed en moest ik zitles hebben... Nou ik rij niet perfect maar ik weet zeker dat ik op de goed manier lichtrijd en daarbij dus maar een heel klein stukje uit het zadel kom (kreeg een keer de vraag of ik nou aan het doorzitten of lichtrijden was...) Maar goed zij heeft toen in iedergeval niks gezegt over dat dit probleem bij de G4 minder zou zijn...
Maar goed ik ben nu super happy met mijn Barefoot London en nog belangrijker, mijn paard ook (en mijn portomonee stiekem ook wel heel erg).

Pollen schreef:Okee, wat fijn voor jullie!! Kun je tenminste weer lekker met je paardje rijden!