Griffin Selecta KWPN hoge schoft

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Claire

Griffin Selecta KWPN hoge schoft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 21:28

Hoi,
Ik zag de Griffin Selecta KWPN hoge schoft bij Ooteman, en dit was de beschrijving erbij:

De veelzijdige Selecta wordt geleverd met drie paar verwisselbare kniewrongen die je in enkele seconden kunt verwisselen. Begin het weekend met paardrijlessen en gebruik de dressuurkniewrongen. Vervolgens gebruik je in de middag de springkniewrongen als je op de manege springlessen krijgt. Wil je zondag een fijne buitenrit maken dan gebruik je natuurlijk de veelzijdigheidskniewrongen! Uiteraard met teruggesneden voorboom en halfdiepe zit.

Dit lijkt mij erg handig! Heeft iemand er ervaringen mee? Zit het lekker? Is het lekker met dressuren?

Ik hoop op reacties.

Groetjes,
Claire

Ezmee

Re: Griffin Selecta KWPN hoge schoft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 12:12

Waardeloos iets Nagelbijten / Gniffelen

Te instensief gebruik van de drukkers voor de afwisseling sloopt de krengen gewoon. Zitvlak zit totaal niet. Het is niet mooi mee afgerond je voelt de scheiding van zitvlak nar zadelrokje/zweetblad zitten. Nee Heb er 2x op gereden en weg gedaan.

_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 14:28

oke, goed om te weten!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 14:46

vriendin vanmij wou de 1e x verwisselen. En trok meteen die drukkertjes los! terwijl ze amper kracht zetten!
niet doen

daan_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 15:17

wat idd al gezegd is, niet fijn. De drukkers gaan heel snel kapot en zadel zit niet fijn. Ik kon er haast niet op doorzitten en heb hem ook vrij snel weggedaan.