Ervaringen zadeldraagtas?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ikkebenmar

Ervaringen zadeldraagtas?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 14:35

Ik was bij divoza op de site aan het rondneuzen en toen zag ik dit:
http://divoza.com/shop/a.visit/48ecb4f4 ... View/10377

Een zadeldraagtas, nou komt het wel eens voor dat ik met paard en zadel weg ga, maar ik heb niet zo'n steun in de trailer. Dan ligt mijn zadel dus los in de auto, wel met een hoes erom, maar dat beshermt ook niet alles.
ik dacht misschen is zo'n tas dan wel wat. Heeft iemand hier ervaringen mee? Past het goed, is het echt handig.... dat soort dingetjes.

Ik ben benieuwd...

Groetjes,
Mariele\le

leannegr

Re: Ervaringen zadeldraagtas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:22

Ik heb nog nooit iemand gezien die zo'n ding ook echt gebruikt. Ik zie het voordeel er niet van in. Ik heb een dikke zadelhoes, die beschermt m'n zadel prima.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:21

Ik heb eventueel een tas te koop.
Ik gebruik hem nooit mijn zadel hangt altijd op stal. En voor die ene keer dat ik weg ga met de auto zet ik hem recht overeind in de kofferbak en blijft dan netjes op zijn plek.
Wel zijn ze groot genoeg. Ik heb er een keer een 18 inch euroriding diamant dressuurzadel in gehad inc bontje en dekje.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 19:08

mijn dochter heeft die van de stubben, veel gebruikt toen haar paard tijdelijk in pension stond, echt een aanrader als je veel met je zadel moet rondrennen.

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:35

Als je je zadel met hoes gewoon neerlegt in de auto kan daar toch ook weinig mee mis gaan?

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:30

ik heb er een van BR, gekocht toen ik een nieuw zadel kocht. Handiger dan een hoes want je zadel zit er helemaal in en is dus overal beschermd. Ik neem m elke keer mee naar huis ivm diefstal dus vond dit en betere optie.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:36

Ik heb er ook een van Br..Ideaal voor als je op stap gaat! Je zadel gaat er gemakkelijk in en is geheel beschermd!