Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sita_ schreef:20 weken al?
Ik heb mijn zadel 2 weken terug besteld, ik had de aanbetaling niet meteen overgemaakt en werd daarvoor op Zondagavond om 9 uur gebeld of ik die aanbetaling over kon maken.. Afijn, dat gedaan, heb ik ze gemaild of ze willen laten weten wanneer ze het ontvangen hebben.. En nog niks gehoord.. Heb wel afgesproken dat t zadel begin Dec. geleverd zou worden, dus ben benieuwd..
Ik begin hem nu wel te knijpen onderhand, ik hoor de laatste week meer van dit soort verhalen..
lonnie schreef:wat ik heb gehoord van deze zadels is de kwaliteit ook erg slecht en is 9 van de 10 zadels scheef.....ik zou er, icm wat ik over de service over heb gehoord, nooit an beginnen
misschien hebben ze er niks aan ontdekt, misschien loopt hun paard stug door. Maar Iemand die dagelijks veel zadels ziet heeft er al veel van deze gezien en die zijn stuk voor stuk scheef of wat dan ook. alleen wij kunenn dat vaak niet zo zien. We merken er pas iets aan, als ons paard raar begint te lopen. En je hebt ook paarden die er gewoon doorheen lopen en je hebt ook berijders die het niet merken als hun paard niet lekker loopt. Ik overdrijf misschien met 9 van de 10, maar ik wil er maar mee aangeven dat het egwoon ontzettend slechte zadels zijn. ik zou mijj paard er nooit mee rijden lonnie schreef:dat mensen tevreden zijn over hun zadels, wil niet zeggen dat ze niet scheef zijnmisschien hebben ze er niks aan ontdekt, misschien loopt hun paard stug door. Maar Iemand die dagelijks veel zadels ziet heeft er al veel van deze gezien en die zijn stuk voor stuk scheef of wat dan ook. alleen wij kunenn dat vaak niet zo zien. We merken er pas iets aan, als ons paard raar begint te lopen. En je hebt ook paarden die er gewoon doorheen lopen en je hebt ook berijders die het niet merken als hun paard niet lekker loopt. Ik overdrijf misschien met 9 van de 10, maar ik wil er maar mee aangeven dat het egwoon ontzettend slechte zadels zijn. ik zou mijj paard er nooit mee rijden
Menino schreef:lonnie schreef:dat mensen tevreden zijn over hun zadels, wil niet zeggen dat ze niet scheef zijnmisschien hebben ze er niks aan ontdekt, misschien loopt hun paard stug door. Maar Iemand die dagelijks veel zadels ziet heeft er al veel van deze gezien en die zijn stuk voor stuk scheef of wat dan ook. alleen wij kunenn dat vaak niet zo zien. We merken er pas iets aan, als ons paard raar begint te lopen. En je hebt ook paarden die er gewoon doorheen lopen en je hebt ook berijders die het niet merken als hun paard niet lekker loopt. Ik overdrijf misschien met 9 van de 10, maar ik wil er maar mee aangeven dat het egwoon ontzettend slechte zadels zijn. ik zou mijj paard er nooit mee rijden
vind het nogal wat, dat je zulke dingen roept, terwijl je het alleen maar 'gehoord' hebt... 9 van de 10 lijkt me uit de lucht gegrepen..