Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jomaro schreef:Ik heb het gehad, maar ja heb je nu niet zoveel meer aan anders was je welkom om het te komen bekijken.
_Quieto_ schreef:jomaro schreef:Ik heb het gehad, maar ja heb je nu niet zoveel meer aan anders was je welkom om het te komen bekijken.
Waarom heb je hem niet meer? Vond je het geen fijn zadel?
_Quieto_ schreef:Oke dat is heel jammer! Is het dat je te lang bent dat je erg tegen die kniewrongen aan zat? Denk je dat een korter iemand beter op het zadel zou passen?
jomaro schreef:_Quieto_ schreef:Oke dat is heel jammer! Is het dat je te lang bent dat je erg tegen die kniewrongen aan zat? Denk je dat een korter iemand beter op het zadel zou passen?
Ben niet zo erg lang hoor 1.68m

Kitty_ schreef:Ik heb in een ander topic 2 pagina's van een gids waar de nieuwe freemaxx zadels instaan ingescant. Het gaat om een dressuur en om een springzadel. In de folder staat dat deze 2 types wel van italiaans leder gemaakt zijn en kun je, als ik het goed begrepen heb, zelf de singelstoten verwisselen voor lange of korte. Op de foto zien ze er iig erg mooi uit. Helaas te weinig schoftvrijheid (heb de freeform getest) dus ik hou het bij mijn barefoot.
Gowgirl schreef:Kitty_ schreef:Ik heb in een ander topic 2 pagina's van een gids waar de nieuwe freemaxx zadels instaan ingescant. Het gaat om een dressuur en om een springzadel. In de folder staat dat deze 2 types wel van italiaans leder gemaakt zijn en kun je, als ik het goed begrepen heb, zelf de singelstoten verwisselen voor lange of korte. Op de foto zien ze er iig erg mooi uit. Helaas te weinig schoftvrijheid (heb de freeform getest) dus ik hou het bij mijn barefoot.
Mooie zadels. Staat er ook in de gids wat de lengte van deze zadels is? De gewone Freemax is helaas te lang voor mijn pony
reiziger schreef:Vind ik persoonlijk van wel. De FreeForm (die ik heb) heeft een normale 'engelse' zit. Het is een erg fijn zadel en dankzij de kussens die ik er onder gezet heb ook geschikt voor paarden met meer schoft, met bijkomend voordeel dat je er ook normale dekjes onder kunt gebruikenZit je met een freeform of freemax minder breed als met een barefoot?