leren rijlaarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 18:07

ik weet niet of het topic hier goed staat.

Wie weet een goed merk? ik krijg voor me verjaardag nieuwe rijlaarzen alleen weet ik nog niet welke ik wil en wat voor soorten er allemaal zijn. Het liefst onder de 250 euro. Met of zonder rits maak niet uit. Wel heb ik stevige kuiten.

Wie o wie weet wat voor laars ik het beste kan kopen?

happy2014

Re: leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 18:09

Lipica, is een heel topic over, niet duur en op maat gemaakt, ik heb zelf ook niet hele slanke kuiten, dus dat is ideaal!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 18:57

Ik heb zelf ook 2 paar lipica rijlaarzen. Het model zonder ritsen en zonder veter wat ik heb kost geloof ik 210 euro nieuw en het andere model wat ik heb, dat is met veters en met een rits, die kosten 180 euro nieuw. Dan worden ze wel geheel op maat gemaakt en je kunt diverse kleuren kiezen en ook bijvoorbeeld "slangenprint"leer. Maar ik geloof dat je dan een kleine toeslag moet betalen.

Ik vind het super laarzen, rijden fijn, heb ze niet in hoeven te lopen en de service bij Lipica was perfect, mijn rijlaarzen waren iets te krap geworden en ze zijn gewoon gratis opgerekt en helemaal weer naar mijn been gezet, koste niks, was gewoon service die ze aan hun klanten verlenen Lachen. Wel zou ik ze in Raamsdonksveer laten maken, bij lipica zelf, want daar zijn ze en het goedkoopst en kunnen ze, als je laarzen klaar zijn, ze geheel naar jou voet zetten. Wel zit er inmiddels een wachttijd op van 12-14 weken, maar het is het dubbel en dwars waar!

http://www.lipica.nl is hun website.

TheLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:35

ik gebruik nooit laarzen, vind ik niet fijn, maar ik was vandaag aan het kijken bij mountain horse, daar hebben ze hele mooie, ik heb zelf ook chaps van mountain horse en die bevallen goed,dus ik zou daar ook kijken:
www.mountainhorse.se

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:58