vergelijking met het oude zadel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

vickylover

vergelijking met het oude zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 11:18

hallo ,

ik heb sinds twee maanden een nieuw zadel en wou vragen wat jullie ervan vonden.
inmiddels klappert die al weer een beetje maar 8 oktober komt mr ed hem weer opvullen.
vinden jullie hem beter liggen als je er zo naar kijkt.
ben benieuwd.

groetjes angela.

Afbeelding
het oude zadel.

Afbeelding
nieuwe zadel.

ben gewoon benieuwd naar de reactie's , en vinden jullie met te groot of niet?

willeke_x

Re: vergelijking met het oude zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 11:28

als je zadel klappert wil dat zeggen dat die niet past op jou paard... Ik zou het zadel terug naar de winkel doen en een ander zadel eisen... Jou paard krijgt maar 1 rug...

Ik vind jou zeker nog niet te groot hoor.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 11:31

Ik vind je niet echt te groot, hoor.
En over het zadel: dat is van deze foto's nauwelijks te beoordelen. Heb je foto's waar het zadel op de rug ligt, zonder dekje eronder?

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 11:33

Of je nieuwe zadel goed ligt, kun je van een foto nagenoeg niet beoordelen. Het oogt wel beter als je oude zadel. Je bent niet echt te groot voor de pony, maar ik vind je wel een onvriendelijke hand hebben, vooral op foto 2 trek je 'm letterlijk in de krul.

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 11:35

aslo schreef:
Of je nieuwe zadel goed ligt, kun je van een foto nagenoeg niet beoordelen. Het oogt wel beter als je oude zadel. Je bent niet echt te groot voor de pony, maar ik vind je wel een onvriendelijke hand hebben, vooral op foto 2 trek je 'm letterlijk in de krul.

daar heb je zeker gelijk in maar dat moet ik helaas in keer doen en daarna laat ze hem gelukkig gewoon los.
vind het er zelf ook niet echt vriendelijk uitzien , maar daarna doet ze gewoon haar best.

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 11:39

Ik kan de foto van je oude zadel niet zien.. Je zegt dat je nieuwe zadel klappert. Dan past het dus niet goed....
Wat dat in de krul getrek betreft: dat is echt zielig. Ik snap niet waarom je het doet.. ga er maar vanuit dat je pony altijd zn best wel doet. Misschien snapt ie het niet altijd, maar waarom trek je m dan zo in de krul, dat is echt nergens goed voor.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 11:49

vickylover schreef:
daar heb je zeker gelijk in maar dat moet ik helaas in keer doen en daarna laat ze hem gelukkig gewoon los.
vind het er zelf ook niet echt vriendelijk uitzien , maar daarna doet ze gewoon haar best.

Het feit dat je het dus bewust doet, vind ik helemaal kwalijk Verdrietig Het in de krul 'moeten' trekken is een gebrek aan rijvaardigheid, dus moet je het probleem bij jezelf zoeken.