[WN] Crates vraagje..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Crates vraagje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 10:36

Hoi,

Twee weken geleden kwam Dana01 @ bokt met haar paard bij mij rijden en had dus ook haar prachtige Crates mee Lachen

Toen we het zadel even op mijn Travis gelegd hadden bleek dattie echt prachtig lag!

Nu ben ik dus gaan twijfelen en zit erover te denken om op zoek te gaan naar een crates.

Nu de vraag:

Kan ik ervan uit gaan dan een zadel met hetzelfde serienummer dezelfde pasvorm heeft als die van Dana?

Zo niet...wat moet ik nog meer weten?

Groetjes PL Koffie (of thee)!

Asciugamano

Re: Crates vraagje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 10:46

nee dat kun je niet.
Toen ik mijn eerste zadel kocht (toevallig ook een crates) hebben we m ook op ons andere paard gepast. Ongeveer een jaar later hetzelfde type in andere kleur gekocht maar deze bleek toch anders. Behalve de kleur was hij lichter en was de pasvorm toch iets anders.
Schijnt te komen doordat die grote fabrieken hun bomen in bulk kopen en niet altijd bij dezelfde leverancier. Zo kan er dus iets verschil in zitten!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 11:07

oke thanks!

Scheelde het veel?

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 11:09

in ieder geval zoveel dat ik het tweede zadel niet voor langere tijd op het eerste paard wilde gebruiken.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 11:13

hmm... wat lastig!
Nou goed, ik ga in ieder geval voorzichtig een beetje op zoek...en uiteraard ga ik passen, dat lijkt me logisch.

Bedankt voor je reactie!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 18:47

Het scheelt idd genoeg, vrienden van mij hadden voor hun paardje een zadel op het oog. Dus het zadel gepast, maar omdat de man liever een ander kleurtje wilde hebben moest er dus een ander uit de VS komen, die paste dus helemaal niet zo goed als die uit de winkel. Terwijl het dezelfde crates was qua model, tooling enz enz. Alleen een ander kleurtje. Er zat hooguit een maand of 2 tussen.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 18:52

Hmmm... oke.. das dus echt iets om rekening mee te houden....Bedankt!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:38

crazycactus schreef:
Het scheelt idd genoeg, vrienden van mij hadden voor hun paardje een zadel op het oog. Dus het zadel gepast, maar omdat de man liever een ander kleurtje wilde hebben moest er dus een ander uit de VS komen, die paste dus helemaal niet zo goed als die uit de winkel. Terwijl het dezelfde crates was qua model, tooling enz enz. Alleen een ander kleurtje. Er zat hooguit een maand of 2 tussen.

Dus als ik de zelfde zadel weer zal nemen past die dan ook niet op mijn paard, raar idee eigenlijks