1. Een Hulsebos (vlgs mij Ultimate D, iig een met een niet hele diepe zit), 6 jaar oud.
2. Een Ainsley Vanguard Optima, 10 jaar oud maar de laatste 4 jaar nauwelijks gebruikt.
3. Een Passier GG, 3 jaar oud, laatste jaar weinig gebruikt, de jaren ervoor 3x per dag. Deze is wel 200 euro duurder dan de 2 anderen, maja, het is ook een passier...
Ik wil ze alledrie gaan proberen, en het belangrijkste is uiteraard als eerste dat het goed past, en als tweede dat ik het lekker vind zitten. Ik heb ook hier al heel wat gelezen over de ervaringen met de drie zadels, maar zou toch graag wat advies willen: wat zou jullie voorkeur hebben? En extra gebruikerservaringen zijn uiteraard welkom
) Heb hem 3 maanden geleden naar de fabriek gestuurd om mijn boom te laten versmallen i.v.m een nieuw paard en past weer als gegoten. Erg goede service van passier en was nog geen 100,- kwijt. Dat is het fijne van Passier, duur in de aanschaf maar je kan hem aan elk paard aanpassen.
en de service dus ook heel goed (ik neem aan ook bij 2e hands zadels).
Wel vervelend Ymke dat je zo'n slechte ervaring hebt, en volgens mij ben je niet de enige. Maar ik neem aan dat de service van hulsebos eventueel te vermijden is door een andere goede zadelmaker te benaderen.