Bruine singel met koper kleurige gespen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aafje87

Bruine singel met koper kleurige gespen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 19:39

Ik ben driftig opzoek naar een bruin kleurige singel met koperkleurige(messing) gespen. Maar kom er niet meer uit. Bestaat zo'n combi überhaupt wel?
Ik heb er maar 1 gezien en die is van passier(helaas heb ik momenteel geen passier budget Bloos of iig geval geen €200,-)
Iemand anders nog ideeën?
Het liefste leer en het aller liefste nog mee gevormd ook. (en dan nog eens aan 1 of 2 kanten elastiek ook)

happyjoyce

Re: Bruine singel met koper kleurige gespen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 22:33

Ik rij nu ook met een bruine singel met koperen gespen. De singel is van Kentaur, maar hier zaten ook gewoon zilverkleurige gespen aan. Aan deze singel zijn door de zadelmaker koperen gespen gezet, misschien een idee als je echt niets kan vinden?

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 08:47

happyjoyce schreef:
Ik rij nu ook met een bruine singel met koperen gespen. De singel is van Kentaur, maar hier zaten ook gewoon zilverkleurige gespen aan. Aan deze singel zijn door de zadelmaker koperen gespen gezet, misschien een idee als je echt niets kan vinden?

Hmmm.. dat is ook nog een idee, wat was jij kwijt voor andere gespen?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 08:51

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 10:44

de singel van happyjoyce is van mij Lachen en de koperen gespen had ik aan een andere singel zitten dus heb ze gewoon om laten ruilen.. de zadelmaker had er toen over dat koperen gespen niet los te verkrijgen zijn ...

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:58

er was laatst ook iemand die ze goudkleurig had gespoten, echt suupermooi resultaat1

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 12:50

alja schreef:
de singel van happyjoyce is van mij Lachen en de koperen gespen had ik aan een andere singel zitten dus heb ze gewoon om laten ruilen.. de zadelmaker had er toen over dat koperen gespen niet los te verkrijgen zijn ...

Ben toevallig van de week bij emmers geweest hamont Belgie, en die kan het wel. Zit er ook over te denken om een wintec singel te kopen en die dan over te zetten.
@ lonnie, spuiten durf ik denk ik niet aan, slijt dat overigens ook niet gruwelijk snel? Ik ben zo bang dat de singel zelf geheel koper kleur wordt en dat na 2x singelen de verf er al vanaf is.