Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sinelia schreef:Met flippen bedoel ik echt flippen. Bokken, steigeren. Ze wordt echt gek. Ik ga binnenkort Z starten en wil haar rustig in mijn training, met mijn instucteur, laten wennen aan een stang en trens. Ze is namelijk erg gevoelig en zal tijd nodig hebben om te wennen aan een ander bit.
Toke schreef:Maar gaat ze met een laag gehemelte dan niet zowieso problemen krijgen met 2 bitten in haar mond, ongeacht gebroken/ongebroken...
waarom je paard een S&T indoen waarmee je een hele hoop spanning crieert bij je paard omdat het niet past moonfish13 schreef:een stang en een ongebroken trens is heel iets anders.
een stang heeft een hefboomwerking, een ongebroken strens niet.
moonfish13 schreef:een stang en een ongebroken trens is heel iets anders.
een stang heeft een hefboomwerking, een ongebroken strens niet.
Katja schreef:Als ik je profiel zo lees verbaas ik me een beetje dat je opeens Z gaat starten met je paard.
Mijn advies is om lekker bij de stang en trens uit de buurt te blijven die heb je voorlopig toch niet nodig.
Katja schreef:Als ik je profiel zo lees verbaas ik me een beetje dat je opeens Z gaat starten met je paard.
Mijn advies is om lekker bij de stang en trens uit de buurt te blijven die heb je voorlopig toch niet nodig.