Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Marriepowny schreef:Ik denk dat de peesbeschermers wel wat te klein zijn eigenlijk.. Denk eerder maat Cob. Ik heb ook een dressuur zadel, en er kan een vzh dekje onder, maar dressuur is toch makkelijker, en natuurlijk mooier omdat dat bij een dressuurzadel hoort... En misschien is maat Full wel te groot. Sorry ik wil niet je setje verpesten, maar miss had je beter andere maten kunnen kopen..
CalvinM schreef:XxXchaXxX tussen pony en cob zit wel degelijk veel verschil hoor!
@ ts: gewoon even passen. Als het niet past kun je het toch ruilen? Neem tenminste aan dat je het bonnetje nog hebt. Mijn welsh cob had eerst maat cob en later maat paard qua peeskappen. hij was 1.46, maar had vrij forse benen. Anders kun je natuurlijk altijd even een foto maken en hier neerzetten! Dat beoordeeld iets makkelijk.
Marriepowny schreef:Ik denk dat de peesbeschermers wel wat te klein zijn eigenlijk.. Denk eerder maat Cob. Ik heb ook een dressuur zadel, en er kan een vzh dekje onder, maar dressuur is toch makkelijker, en natuurlijk mooier omdat dat bij een dressuurzadel hoort... En misschien is maat Full wel te groot. Sorry ik wil niet je setje verpesten, maar miss had je beter andere maten kunnen kopen..
Zo goedkoop?