Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:Nou ja… ik dingen in m’n mandje gegooid bij ES… vul ik de code van m’n cadeaubon in, welke ik voor m’n verjaardag van vriendinnen heb gekregen. Kan je geen cadeaubon inwisselen op aanbiedingen. Wat is dat nou voor belachelijks! Geld is toch geld?
Texas02 schreef:Stal_Fiore schreef:Nou ja… ik dingen in m’n mandje gegooid bij ES… vul ik de code van m’n cadeaubon in, welke ik voor m’n verjaardag van vriendinnen heb gekregen. Kan je geen cadeaubon inwisselen op aanbiedingen. Wat is dat nou voor belachelijks! Geld is toch geld?
Sinds wanneer dat? Dat is echt heel raar..
Verwachten jullie nog hogere kortingen op ES dan de 25% van vandaag, met Black Friday of rond de kerst?
Texas02 schreef:Stal_Fiore schreef:Nou ja… ik dingen in m’n mandje gegooid bij ES… vul ik de code van m’n cadeaubon in, welke ik voor m’n verjaardag van vriendinnen heb gekregen. Kan je geen cadeaubon inwisselen op aanbiedingen. Wat is dat nou voor belachelijks! Geld is toch geld?
Sinds wanneer dat? Dat is echt heel raar..
Verwachten jullie nog hogere kortingen op ES dan de 25% van vandaag, met Black Friday of rond de kerst?
Haf_Woezel schreef:Raad:
Kerstcadeautjes tijd…
Ik twijfel tussen de ES Bordeaux en de ES golden brown op mijn HAFLINGER.
Vind ze beide mooi. De bordeaux gaat mooi afsteken maar vind de boord zo saai. En de golden brown is gewoon goed zo maar steekt minder af.