Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JameyDL schreef:Kimley schreef:Is horse boutique een beetje betrouwbaar?
Horsebotiqeu is zeker betrouwnaar meerdere dingen van besteld! Heb vandaag een bandages en een dekje van ps of sweden blush voor maar 85,86 kon dat echt niet laten liggen. Ook echt super goede klanten service want had eerst de verkeerde besteld (es springen blush)
Ook voor de geïnteresseerd! Horsebotiqeu heeft 20% korting en hij stacked met de bestaande korting. Dus mijn blush dekje had al 10% en bandages 30% en daar ging nog 20% overheen. Eeeeeen gratis verzenden. Ook hebben ze de nieuwe set van ps of sweden ruffle de zwarte alleen mijn paard is zwart vandaar dat ik die uiteindelijk toch niet wou. Je moet een account hebben en de code is : sale20
JameyDL schreef:Kimley schreef:Is horse boutique een beetje betrouwbaar?
Horsebotiqeu is zeker betrouwnaar meerdere dingen van besteld! Heb vandaag een bandages en een dekje van ps of sweden blush voor maar 85,86 kon dat echt niet laten liggen. Ook echt super goede klanten service want had eerst de verkeerde besteld (es springen blush)
Ook voor de geïnteresseerd! Horsebotiqeu heeft 20% korting en hij stacked met de bestaande korting. Dus mijn blush dekje had al 10% en bandages 30% en daar ging nog 20% overheen. Eeeeeen gratis verzenden. Ook hebben ze de nieuwe set van ps of sweden ruffle de zwarte alleen mijn paard is zwart vandaar dat ik die uiteindelijk toch niet wou. Je moet een account hebben en de code is : sale20
absque_dubio schreef:Bedankt voor de mega tip! Ik heb de pink pearl voor 54,40 gekocht.
Lottekuhh_x schreef:absque_dubio schreef:Bedankt voor de mega tip! Ik heb de pink pearl voor 54,40 gekocht.
Zo dat is nog eens een goede deal! Gelukkig is de dressuur variant nu uitverkocht, want ging door de prijs ook weer twijfelenik vind de kleur echt super mooi en die parels ook, maar denk niet dat het zal staan op m'n bruine paard.
absque_dubio schreef:Dan ben ik stiekem toch wel blij dat ik hem vanmorgen impulsief gekocht heb.
Nu nog opzoek naar bijpassende kleding voor de crystal merlot, steel blue, en pink pearl. Ik denk maar een grijs jasje, past in ieder geval bij de grijze randjes.
Samantha_ schreef:Bij mij geeft ie aan dat code niet goed is?
JameyDL schreef:Samantha_ schreef:Bij mij geeft ie aan dat code niet goed is?
Volgens mij werkt hij niet meer, tegen mijn zeiden ze dat hij alleen gister nog werkte dus was verrarst toen iemand zij dat ze vanmorgen nog besteld had met de code. Dus denk dat hij niet meer werkt sorry.
De code was sale20 en hij werkte alleen met een account.
Samantha_ schreef:O balen zeg! Zag dat de Ps jeans broek met die korting daar goedkoper was dan bij ruitergoed.