Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dieseltje09 schreef:Astrid waar komt deze vandaan?
marleen_a_a schreef:Geen anatomisch hoofdstel maar een anatomisch kopstuk.
Wat vinden jullie ? Past dit goed of niet ? Het lijkt mij of die "bocht" alsnog tegen het oor prikt , maar ik zie ook nooit iemand hiermee dus kan ook niemand vragen haha![]()
[ [url=m/UHwAdR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alvast bedankt!
__Astrid schreef:Zou het kopstuk geen maatje groter mogen?
Als ik zie waar de stiksels stoppen (waar dus eigenlijk je frontriem moet zitten), vind ik het relatief krap ogen!
J0anieke schreef:Kopstuk zit denk ik wel goed zo, deze horen zo naar achter te liggen als ik het goed heb.
Misschien is het een idee om een andere grotere frontriem erop te doen? Zodat hij nog iets naar achter kan liggen?
__Astrid schreef:Ik heb vandaag de micklem versie van Nika binnen gekregen. Voor een goeie €60 excl verzenden kreeg ik een hoofdstel in super fijne kwaliteit leer, heel zacht en blinkend glad leer, gok dat 1 laagje olie meer dan genoeg zal zijn. Waren meegeleverd: 2 paar bit riempjes, deze die er nu aan zitten en 1 paar dat een gat en de punt van het riempje korter is en bitclips en een paar teugels (webband met stops, blinde sluitingen)
Gelijk gepast en ben erg te spreken over de maatvoering! Dit is een cob op mijn 1,63 3 jarige merrie die een cob heeft (haar halsters passen op quasi dezelfde maat als een Welsh part bred van 1,45)
Heb overal voldoende ruimte om te verstellen, de frontriem is ruim genoeg en het kopstuk fijn anatomisch gevormd.
Ondanks de fantastisch enthousiaste kop van m'n paard denk ik wel dat ze m fijn vond, hevig kauwen was meteen gedaan als die goed stond versteld,iets te los verstellen en was meteen terug mis.
Ben benieuwd wat het geeft tijdens training!
Voor dit geld echt een fijn hoofdstel, heb de 'echte' (competition) dit weekend snel even vast gehad, en die is qua kwaliteit zijn geld niet waard en zeker geen extra €100 in vergelijking met deze!!!
Ik denk dat hij zo wel goed zit of niet? 1 gat hoger gaat echt tegen haar jukbenen zitten, denk niet dat dat de bedoeling is?
[ [url=m/lrqkY0.jpg]Afbeelding[/url] ]