Ik heb ook een mailtje teruggestuurd dat ik hun werkwijze niet correct vind, maarja heel stom

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Drico schreef:Pff echt die service van PS.. zoveel slechter geworden nadat ze zijn overgenomen (en niet alleen de service)
candalisa schreef:Manzano ik had het zelfs met hetzelfde model maar een ander kleur daar zat zelfs al verschil in maat. Nu ga ik voor de prijs wat ik nu betaald heb niet moeilijk doen maar vind het wel apart voor het geld wat het normaal
kost.
Flubberboot schreef:Plakken de siliconen van de PS rijbroeken/leggings enorm? Ik twijfel er een paar te bestellen met bf, maar ik houd niet zo van vastplakken aan het zadel... Heb ook geen zin om geld uit te geven aan rijbroeken die toch in de kast blijven liggen...
Queijo schreef:Ik vind ze niet enorm plakken. Maya Delorez plakt wel enorm, weet niet of je die kent?
Flubberboot schreef:Plakken de siliconen van de PS rijbroeken/leggings enorm? Ik twijfel er een paar te bestellen met bf, maar ik houd niet zo van vastplakken aan het zadel... Heb ook geen zin om geld uit te geven aan rijbroeken die toch in de kast blijven liggen...