Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
neile schreef:Ik denk dat de Mink een iets grijzigere ondertoon heeft als ik naar de foto hierboven kijk, maar ik vind het wel mooi! Ik heb zwart tuig, net als de jouwe (en ook een PRE). Nog aan het twijfelen :p
Urbiezira schreef:Vraagje voor de kenners, hoe vaak/snel komen er nieuwe collecties uit van Lemieux?
Ik heb laatst zo'n hunter green shirt gekocht, en wil daar eigenlijk een setje van. Maar...nieuwe paard wordt pas deze winter aangeschaftkan dus niet echt verantwoorden dat ik de rest van het setje nu al aanschaf
Getup schreef:Urbiezira schreef:Vraagje voor de kenners, hoe vaak/snel komen er nieuwe collecties uit van Lemieux?
Ik heb laatst zo'n hunter green shirt gekocht, en wil daar eigenlijk een setje van. Maar...nieuwe paard wordt pas deze winter aangeschaftkan dus niet echt verantwoorden dat ik de rest van het setje nu al aanschaf
echt wel![]()
Noukie schreef:Saaams schreef:Fugers. Ze hadden alleen nog een M hangen nu. Totaal nu €35.75 dacht ik.
Ik zei toch dat jij M aan kan![]()
Mooie aankoop wel! En met die korting helemaal lekker
paljaslaura schreef:Ja die UV shirts van Lemieux zijn echt heerlijk he Samantha. Ik heb die mint in lange mouwen en is echt lekker koel stofje.
Ik vind dat je het kan verantwoorden Maartje :p Donkergroen past op ieder paard!