Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Blijheid schreef:Oh, dat is raar. Ik heb wel vaker contact gehad met Bert en kreeg altijd snel een reactie
Nog heel even terugkomend op mijn CRB, ik heb hem een stuk strakker gedaan (lusjes grotergemaakt, neus smaller). Hij zit nu zo
[ Afbeelding ]
en dichtbij
[ Afbeelding ]
Dit is dus al een heel stuk strakker dan hij zat, en als het weer een beeeeetje mee zit (dikke onweersbui net na het maken van de foto's!) ga ik het vanmiddag even zo testen
Hopelijk blijft hij zo beter zitten.
Voor mij blijft het een waar-de-loos ding zo, ik zou hier zelf echt niet mee willen rijden omdat het niks meer met een CRB te maken heeft en de juiste werking er zo niet is. Ik zou hier zelf echt niet mee de straat op gaan
Het mag ook eigenlijk geen CRB genoemd worden vind ik![]()
Hoe hij nu geknoopt zit heb je amper zijdelings stuur als je eens wat meer je handen nodig hebt om paardlief te overreden om toch langs iets engs te gaan ofzo, wat ik wel graag achter de hand wil hebben in geval van nood onderweg
Hij zit trouwens nog erger verkeerd dan ik dacht nu ik hem in detail kan zien
Hij zit nog verkeerd-om geknoopt ook. Het kaaktouwtje dat van links komt, hoort aan de rechterteugel te bevestigen, samen met het neustouwtje van de rechterkant. Zodat je zeg maar de zijdelingse werking van een kaakgekruist bitloos hoofdstel krijgt, zonder de stropwerking ervan
Bij die van jou komen de touwtjes precies van de andere kant
Niet dat het veel uitmaakt bij deze want door de ruimheid van het geheel heb je toch al amper een rechts- links inwerking van je teugels
Ik vermoed dat je inderdaad zelden of nooit de teugels wat korter pakt om daar even wat extra stuur mee te geven? Dan kan ik me voorstellen dat je het stuur niet gemist hebt
Laurrren schreef:Misschien dat ik dan beter eens bel naar Bert?
En wat vonden jullie van de passervice bij hem?
iana schreef:Laurrren schreef:Misschien dat ik dan beter eens bel naar Bert?
En wat vonden jullie van de passervice bij hem?
ik ben heel goed geholpen geweest omdat mijn Haf heel vette schouders heeft en alle zadels schoven weg.
Dit zadel gaf het meeste schoudervrijheid en bleef liggen, het eerste zadel dat ik geen krukje nodig had om op te stappen.
Hij gaf me tips voor de singel en het plaatje klopte, Bert nam zijn tijd, een hele lieve man
SuperLiesje schreef:Ik ben echt heel benieuwd wanneer mijn zadel binnenkomt. Ze zeiden dat hij nog voor de zomerstop van de fabriek gemaakt zou kunnen worden, en dat ze eind juli bij hidalgo binnen zouden komen maar heb helaas nog niets gehoord